mTalent. Percepcja wzrokowa

1 700,00 

Zestaw interaktywnych ćwiczeń wspomagających usprawnianie i rozwój percepcji wzrokowej a także wspierający koncentrację uwagi opartej na analizatorze wzrokowym. Program spełnia wymogi projektu "AKTYWNA TABLICA Specjalne Potrzeby Edukacyjne" i może być zakupiony z otrzymanego w ramach tego projektu dofinansowania.

Ocena produktu

0
out of 5

Opis

Zestaw interaktywnych ćwiczeń wspomagających usprawnianie i rozwój percepcji wzrokowej, a także wspierający koncentrację uwagi opartą na analizatorze wzrokowym. Laureat prestiżowej nagrody BELMA 2019

  • Do wykorzystania na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, rewalidacyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych i innych mających na celu kształtowanie i usprawnianie percepcji wzrokowej,
  • Ponad 600 ekranów interaktywnych oraz zestaw materiałów dodatkowych,
  • Dla terapeutów i nauczycieli zajmujących się wspomaganiem sprawności w zakresie percepcji wzrokowej (np. dzieci z grupy ryzyka dysleksji),
  • Dzięki swojej zawartości i zastosowaniu specjalnych rozwiązań graficzno-funkcjonalnych, program świetnie nadaje się do pracy z dziećmi z dezintegracją sensoryczną, z dysleksją lub ryzykiem dysleksji, dziećmi nadpobudliwych psychoruchowo, mających kłopoty z koncentracją i koordynacją wzrokowo-ruchową.

mTalent. Percepcja Wzrokowa to:

  • jedyny tego typu interaktywny produkt na rynku,
  • odpowiedź na jedno z najczęstszych wskazań form pomocy psychologiczno-pedagogicznej i zaleceń do pracy z dzieckiem (kształtowanie i ćwiczenia percepcji słuchowej/wzrokowej),
  • pierwszy produkt interaktywny na polskim rynku oparty o metodę M. Frostig,
  • produkt pozytywnie zaopiniowany i zrecenzowany,
  • propozycja uzupełniona o zestaw dodatkowych materiałów publikacji autorskich rozszerzających spektrum możliwości zastosowania tego produktu (np. pomoce tradycyjne, drukowalne karty, poradnik metodyczny),
  • produkt zgodny z wytycznymi dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.

Produkt jest podzielony na trzy części: pierwsza z nich zawiera materiał tematyczny, druga atematyczny, a trzecia – materiał językowy (najbardziej przydatny w przypadku pracy z dziećmi starszymi, które miewają kłopoty z rozpoznawaniem i  różnicowaniem znaków). Nie trzeba więc przerabiać całości materiału, a wybrać interesujące grupy zadań.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

MENU