Hurtownia pomocy logopedycznych

WSKAZUJĘ, NAZYWAM, ROZUMIEM. CZĘŚĆ 1

35,00 

Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska WSKAZUJĘ, NAZYWAM, ROZUMIEM. CZĘŚĆ 1: JAK UCZYĆ DZIECI Z AUTYZMEM SZYBKIEGO REAGOWANIA Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest zwiększenie szybkości i płynności reagowania u najmłodszych. Rozwijanie tego typu kompetencji u dziecka wpłynie pozytywnie na jego rozwój umiejętności komunikowania się. […]

Ocena produktu

0
out of 5

Opis

Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska

WSKAZUJĘ, NAZYWAM, ROZUMIEM. CZĘŚĆ 1: JAK UCZYĆ DZIECI Z AUTYZMEM SZYBKIEGO REAGOWANIA

Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest zwiększenie szybkości i płynności reagowania u najmłodszych. Rozwijanie tego typu kompetencji u dziecka wpłynie pozytywnie na jego rozwój umiejętności komunikowania się.

W teczce znajduje się:

  • książeczka z przykładami ćwiczeń;
  • zestaw obrazków (270 obrazków ilustrujących 90 pojęć).

Zestaw obrazków w teczce to zbiór podstawowych rzeczowników i czasowników, z którymi dzieci mają styczność na co dzień. Każda ilustracja pojawia się w 3 kopiach. Jest to zabieg celowy mający zwiększyć prawdopodobieństwo generalizacji nabytych umiejętności.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

MENU