Studium przypadku – Jakub
Chłopiec urodził się w sposób naturalny otrzymał 10 pkt w skali Apgar. Rozwój fizyczny – , samodzielne chodzenie przed pierwszym r.ż,
U Jakuba rozpoznano seplenienie, jotowanie, niewyrazistość mowy.
Chłopiec od marca 2011 r. bierze regularnie udział w zajęciach logopedycznych. Chłopiec prowadzony jest programem MWSL i MRA.
Dzięki prowadzonej terapii poprawiła się jakość mowy czynnej. Chłopiec prawidłowo realizuje dotychczas zaburzone głoski, wykonywane są ćwiczenia mające na celu wywołanie głoski r.
Zobacz również
Oprócz rozbudowanej bazy wiedzy logopedycznej warto odwiedzić encyklopedię nomenklatury używanej w logopedii. Ponadto prowadzimy cykliczne szkolenia dla profesjonalistów oraz blog dla rodziców. Szczególnie zapraszamy do publikacji fachowych oraz bazy poradni i specjalistów związanych z logopedią.